§1
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji terminów konsultacji i badań w Gabinecie Diagnozy i Terapii „Huśtawka” na stronie www.hustawka.edu.pl lub przez telefoniczną rejestrację.
§2
Rezerwacji terminu konsultacji u specjalisty można dokonać przez Internet, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo rezerwacji można dokonać dzwoniąc na rejestrację w godzinach jej pracy- numer jest podany na stronie Gabinetu „Huśtawka”.
§3
Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rezerwacji udostępnionego na stronie www.hustawka.edu.pl a następnie opłacenie konsultacji przez formularz płatności online – system automatycznie przekierowuje do tej strony po uzupełnieniu swoich danych i określeniu parametrów wizyty. Po opłaceniu konsultacji na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z potwierdzeniem rezerwacji i zapłaty, co oznacza, że wizyta została przyjęta. Jeśli konsultacja jest umawiana poprzez kontakt telefoniczny z rejestracją, to warunkiem jej przyjęcia jest podanie swoich danych, wybór terminu wizyty oraz opłacenie wizyt – link do płatności przyjdzie w e-mailu o tytule ,,Oczekuje na płatność” lub w wiadomości sms. Po opłaceniu konsultacji na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z potwierdzeniem rezerwacji i zapłaty. Dopiero wtedy rezerwacja uznawana jest za przyjętą. Link do płatności jest ważny 12 godzin. Jeśli w tym czasie wizyta nie zostanie opłacona, to system anuluje ją automatycznie.
§5
Gabinet „Huśtawka” ma prawo anulować rezerwację, jeśli umówiona osoba nie pojawi się na wizycie o wyznaczonej godzinie i kontakt na podany przez osobę rezerwującą numer telefonu nie będzie możliwy.
§6
Gabinet „Huśtawka” ma prawo anulować rezerwację w przypadku braku opłacenia przez osobę rezerwującą wcześniejszych wizyt lub w sytuacji nie przyjścia na umówione terminy 2 kolejnych wizyt.
§7
Jeśli konsultacja nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie specjalisty, zostanie umówiony nowy termin wizyty.
§8
Po zaakceptowaniu lub anulowaniu wizyty osoba rezerwująca otrzymuje automatyczne powiadomienie wysyłane listem elektronicznym na podany naszej rejestracji lub w formularzu internetowym adres email.
§9
Umówioną konsultację można odwołać, najpóźniej 24 godziny przed wizytą, wyłącznie przez jedną z opcji: kliknięcie opcji anulacji wizyty w mailu potwierdzającym wizytę, pod numerem telefonu +48 531 636 393 lub telefonicznie u swojego specjalisty
§10
Jeśli osoba rezerwująca anuluje konsultację lub zmieni jej termin po przekroczeniu 24 godzin przed spotkaniem, to taka wizyta jest płatna – pełna stawka za daną wizytę. Podobnie, jeśli osoba umówiona nie pojawi się na wizycie i nie anuluje jej, to ponosi pełny koszt za wizytę.
§11
Jeśli wizyta została odwołana lub zmieniono jej termin nim upłynęły 24 godziny przed wizytą, to opłata za wizytę zostanie zwrócona. Zwrotów dokonujemy przelewem w ciągu 21 dni. W celu uzyskania zwrotu prosimy o wysłanie wiadomości na nasz adres e-mail: kontakt@hustawka.edu.pl i podanie numeru rezerwacji, imienia i nazwiska osoby zapisanej na wizytę oraz daty spotkania.
§12
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się w wyznaczonym czasie, jednak w szczególnych okolicznościach mogą się wydłużać. Prosimy o wyrozumiałość w razie ewentualnych kilkunastominutowych opóźnień.
§13
Ceny znajdujące się w formularzu rezerwacji wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
§14
Płatność za konsultację regulowana jest szybkim przelewem online lub w wyjątkowych sytuacjach gotówką.
§15
Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się przez osobę rezerwującą z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
§16
Możliwe są zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te nie muszą być podane do wiadomości Pacjenta. Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§17
Gabinet Diagnozy i Terapii „Huśtawka” prowadzony jest przez firmę Usługi psychologiczne i doradcze Renata Gizińska, z siedzibą przy ul. 1 Maja 33 w Grodzisku Maz., NIP: 5291228614.
§18
Reklamacje można składać na adres e-mail kontakt@hustawka.edu.pl Wniosek reklamacyjny zostanie rozpatrzony do 30 dni.