Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną i terapia pedagogiczna.
Ukończyła studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie uzyskując uprawnienia terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej.
Ukończyła podyplomowe studia kwalifikacyjne z Wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodzin na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Nauczyciel mianowany z doświadczeniem w pracy z dziećmi w przedszkolu.
Ukończone kursy i szkolenia:
– “Polskie testy standaryzowane integracji sensorycznej” PSTIS
– “Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne” 1 stopień
– “Dziecko w równowadze”
– “Ruch dla uczenia się” (Move to learn®)
– “Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”
– “Bilateralna integracja program szkolny”
– “Trening umiejętności społecznych”
– “Dam radę! Jestem z ciebie dumny” PSTTSR
– “Pozytywna dyscyplina”
– “Edukacja przez ruch” (D. Dziamska)
– “Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®”
– “Trener umiejętności grafomotorycznych©”
– “Rozwój posturalny a widzenie”
– “MNRI® Terapia NeuroTaktylna” poziom 1
– “Zaburzenia słuchu u dzieci w kontekście pracy terapeuty integracji sensorycznej”
– “Postawa to podstawa”
Stale doskonali swoje kompetencje na licznych kursach i warsztatach oraz studiach podyplomowych. Z pasją i zaangażowaniem pracuje z dziećmi. Lubi aktywnie spędzać czas, górskie wędrówki, fotografię i gotowanie.