Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Polonistyki, Podyplomowych Studiów Logopedycznych oraz Neurologopedycznych na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła także Oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych oraz Kurs terapii ręki. Swoją wiedzę poszerzała o szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej, a także liczne inne kursy specjalistyczne z zakresu diagnozy i terapii wad wymowy i zaburzeń komunikacji u dzieci. Już w czasie studiów zdobywała doświadczenie w poradniach specjalistycznych, ośrodkach służby zdrowia – m.in. w Kajetanach i Konstancinie-Jeziornie – a także w ośrodkach wczesnej interwencji, przedszkolach i szkołach. Przez ponad dziesięć lat pracowała w prywatnych i państwowych placówkach oświatowych, gdzie prowadziła terapię dzieci, w tym także posiadających orzeczenia i opinie.
Jest zwolenniczką kompleksowej, wielotorowej terapii, ceni holistyczne i indywidualne podejście do każdego dziecka oraz jego najbliższych. W swojej pracy wykorzystuje zdobytą wiedzę i stale poszukuje nowych rozwiązań, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich podopiecznych.