
Ukończyła studia magisterskie na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie na kierunku pedagogicznym w zakresie nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia podyplomowe z logopedii. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako nauczyciel w przedszkolu oraz szkole. Prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci w wieku od 2. roku życia. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy oraz z dziećmi z wadami wymowy. Pracuje zarówno z najmłodszymi podopiecznymi w wieku żłobkowym, jak i z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
W pracy terapeutycznej łączy kompetencje pedagogiczne z logopedycznymi, co pozwala jej na całościowe wsparcie rozwoju komunikacji i mowy u dzieci. Prowadzi zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe, dostosowując metody pracy do potrzeb i możliwości każdego pacjenta. Szczególną uwagę zwraca na budowanie więzi z dzieckiem i wspieranie jego naturalnej motywacji do komunikowania się. W swojej pracy stawia na indywidualne podejście, uwzględniając tempo rozwoju i zainteresowania każdego małego pacjenta.