Absolwentka studiów Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego Edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Absolwentka studiów podyplomowych Oligofrenopedagogika. Uzyskała uprawnienia do diagnozy integracji sensorycznej i prowadzenia terapii w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej (PSTIS). Ukończyła liczne kursy, uczestniczka licznych webinariów o tematyce dziecko ze spektrum Autyzmu, ADHD. Ukończyła kurs trenera TUS w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
Jako kierownik wypoczynków letnich koordynuje w placówkach publicznych akcje “Lato w mieście”.
Na co dzień pracuje jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel wspomagający w Publicznych Szkołach w Pruszkowie na poziomach klas 0-8. Prowadzi zajęcia rewalidacji, korekcyjno -kompensacyjne, terapię pedagogiczną. Diagnozuje i prowadzi terapię integracji sensorycznej w Centrum Terapii Dzieci w Warszawie oraz w Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszkowie.
W “Huśtawce” zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń integracji sensorycznej