
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie o kierunku Psychologia Społeczna. W trakcie trwania studiów ukończyła specjalizację: przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, psychologia kliniczna dziecka, pomoc psychologiczna krzywdzonym dzieciom. Ukończyła następujące szkolenia z zakresu psychoterapii dzieci i młodzieży:
– roczny kurs dotyczący terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży (Szkoła Psychoterapii CBT Warszawa 2013-2014);
– Szkolenie obejmujące następujące zagadnienia w ramach TERAPII POZNAWCZO–BEHAWIORALNEJ: (Ośrodek Poza Schematami, Warszawa 2024):
• Mutyzm
• Zaburzenia wydalania
• Zaburzenia odżywiania
• Trichotillomania / złe nawyki (dermatologiczne,obgryzanie paznokci, ssanie kciuka)
• Masturbacja dziecięca
• Dziecko wysoko wrażliwe
• Zaburzenia tikowe
– „Autyzm i Zespół Aspergera – Teoria i praktyka” (Centrum Terapii i Rozwoju INDYGO w Warszawie, 2020);
– „Praca terapeutyczna CBT z dzieckiem i nastolatkiem po doświadczeniach traumatycznych” (Dolnośląskie Centrum Terapii);
– „Zastosowanie Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) w pracy z nastolatkami”( Ośrodek Poza Schematami, Warszawa, 2022);
– „Praca z nastolatkiem z niską samooceną” (Ośrodek Poza Schematami, Warszawa, 2021);
– „Nastolatek z depresją w szkole” (Ośrodek Poza Schematami, Warszawa, 2022);
Ponadto odbyła dodatkowe szkolenia:
– Przygotowanie Pedagogiczne – studia podyplomowe (Wyższa Szkoła Biznesu I Nauk O Zdrowiu W Łodzi, 2013-2014) i uzyskała stopień awansu zawodowego – nauczyciel mianowany.
Zdobyła doświadczenie w zakresie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży doświadczającej trudności, które koncentrowały się wokół: problemów szkolnych, wychowawczych, konfliktów rówieśniczych i/ lub problemów rodzinnych, zachowań agresywnych, przemocowych, opozycyjno- buntowniczych oraz zaburzeń emocjonalnych. Udzielała także konsultacji, porad i wsparcia dla rodziców oraz kadry pedagogicznej.
Pracuje w oparciu o metody i techniki terapii poznawczo-behawioralnej.