Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach wychowanie przedszkole z edukacją wczesnoszkolną i terapia pedagogiczna.
Ukończyła studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie uzyskując uprawnienia terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej. Certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej.
Terapeuta ręki, terapeuta Integracji Międzypółkulowej Programu Dziecko w równowadze. Posiada kompetencje w zakresie prowadzenia zajęć według programu Ruch dla Uczenia się (Move to learn®).
Ukończone kursy i szkolenia:
– „Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne” 1 stopień,
– „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”,
– „Bilateralna integracja program szkolny”,
– „Trening umiejętności społecznych”,
– „Edukacja przez ruch” (D. Dziamska),
– „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”®,
– „Trener umiejętności grafomotorycznych©”,
– „Rozwój posturalny a widzenie”,
– „MNRI® Terapia NeuroTaktylna” poziom 1,
– „Zaburzenia słuchu u dzieci w kontekście pracy terapeuty integracji sensorycznej”.
Stale doskonali swoje kompetencje na licznych kursach i warsztatach. Z pasją i zaangażowaniem pracuje z dziećmi. Lubi aktywnie spędzać czas, górskie wędrówki, fotografię i gotowanie.